Taisyklės

Bendrosios taisyklės ir sąlygos naudojantis ETRANSPORT vairuotojo aplikaciją

Bendrosios taisyklės

Apklijuoto automobilio taisyklės
  • Draudžiama dirbti kitose platformose
  • Automobilis privalo būti apipavidalintas visais etransport prekinio ženklo lipdukais.
    Nuoroda: https://driver.1424.lt/?p=943
  • Draudžiama kitų platformų reklama tiek iš vidaus, tiek iš išorės
  • Automobilis darbo metu turi būti švarus tiek iš vidaus tiek iš išorės, priklausomai nuo metų laiko bei oro sąlygų.
  • Automobilio išorė turi būti be akivaizdžių kėbulo defektų.
  • Automobilio salonas turi būti tvarkingas pagal gamintojo reikalavimus.
  • Techniškai tvarkingas.
  • Vizitinių stovelis privalo būti pritvirtintas keleiviui matomoje vietoje, užpildytas įmonės reklama.

Privaloma dirbti su techniškai tvarkingu automobiliu. Darbo metu sekti automobilio techninę būklę. Atsiradus automobilio gedimui, privaloma nutraukti darbą, pranešti tarpininkui arba pašalinti gedimą.

Neapklijuoto automobilio taisyklės
  • Draudžiama kitų platformų reklama tiek iš vidaus, tiek iš išorės
  • Automobilis darbo metu turi būti švarus tiek iš vidaus tiek iš išorės, priklausomai nuo metų laiko bei oro sąlygų.
  • Automobilio išorė turi būti be akivaizdžių kėbulo defektų.
  • Automobilio salonas turi būti tvarkingas pagal gamintojo reikalavimus.
  • Techniškai tvarkingas.

Privaloma dirbti su techniškai tvarkingu automobiliu. Darbo metu sekti automobilio techninę būklę. Atsiradus automobilio gedimui, privaloma nutraukti darbą, pranešti tarpininkui arba pašalinti gedimą.

Įrangos taisyklės

Planšetiniame kompiuteryje arba mobiliajame telefone privalo būti:

  • Stabilus GPS ryšys, pagal kurį skaičiuojama kelionės kaina.
  • Įranga privalo būti pritvirtinta priekinės panelės viduryje, matomoje vietoje.
  • Ekrano ryškumas privalo būti toks, kad keleivis pagal paros metą matytų skaitliuką.

Atsiradus įrangos gedimui, privaloma nutraukti darbą, pranešti tarpininkui arba pašalinti gedimą.

Aplikacijos taisyklės

Keleivių aptarnavimo taisyklės

Identifikuoti ( atpažinti ) savo keleivį, kai įlipa į automobilį, atpažinimo būdai:

  • Paskutiniais skaičiais telefono numerio ( Pasiklausiant kokiais skaičiais baigiasi numeris ir sulyginant aplikacijoje )
  • Įmituojant trumpą skambutį
  • Pagal varda arba profilio nuotrauką ( Jeigu toki yra pateikes keleivis )

Prieš pradedant vežti keleivį, kelionės maršrutas turi būti aptartas

 

Kelionės metu kiti privalomi dalykai:

  • Keleivį vežti pagal KET taisykles
  • Elgtis kultūringai, bei mandagiai keleivių atžvilgiu
  • Stengtis išvengti konflikto
  • Vėluojant pas keleivį, paskambinti jam ir pranešti, jog vėluosite
  • Atvykus į nurodytą iškvietimo vietą, paskambinti keleiviui ir pranešti, jog atvykote

Bendrauti minimaliai, nepaliečiant jautrių temų kaip:

  • Politika
  • Ekonomika
  • Religija
  • Tautybė
  • Žmogaus išvaizdą
  • Įmonės vidaus taisyklių ar kitos informacijos, kuri neigiamai gali paveikti keleivį

Griežtai draudžiama vykdyti veiklą:

  • Su netinkama asmenine higiena
  • Sportine apranga
  • Kalbėtis telefonu ar susirašinėti trumposiomis SMS žinutėmis vežant keleivį;

 

Aplikacijos naudojimosi taisyklės

Užbaigti iškvietimą leidžiama tik pabaigoje, kai keleivis atsiskaitė už paslaugas. Neatsiskaičius, kviesti atitinkamas instancijas.

 

Užsakymo priėmimas miesto ribose:

Gavus iškvietimą miesto ribose, siūlome atvykti iki 10 minučių, o jei vėluosite, įspėti keleivį skambučiu
Jei automatinis laikas parodė daugiau nei 10 minučių, rekomenduojame pakoreguoti į 10 minučių.

 

SOS mygtukas

  • Draudžiama patvirtinti SOS mygtuką be pateisinamos priežasties
  • SOS mygtuką įjungti leidžiama atvejais, jei gresia pavojus gyvybei ar valdomam turtui
Pagal sutartį aptarnavimo taisyklės

Kas yra “Pagal sutartį” užsakymas?

Verslo klientai, kurie užsako paslaugas savo darbuotojams ar svečiams.

Jų dėka vairuotojai turi pastovų ir nuolat auganti keleivių skaičių.

 

Prioritetas:

  • Greitas atvykimas į iškvietimo vietą ( iki 15min )
  • Optimaliausio bei trumpiausio maršruto pasirinkimas pagal keleivio nurodytą vietą ar vietas.
  • Jei iškilo nesusipratimas užsakymo metu, aprašyti raudonos formą, susisiekti papildomai su administracija: info@1424.lt

 

Kainą koreguoti leidžiama tik:

  • Į 0.00 ( Kelionės metu paaiškėjo, kad buvo paimtas ne tas keleivis arba atsiskaitymas turėjo būti grynais )
  • Į mažesnę pusę ( Dėl vairuotojo kaltės buvo pasirinktas blogas maršrutas )

Jei sistemai kyla įtarimas, dėl maršruto pasirinkimo ar kainos, pinigai gali būti užlaikomi tol, kol užsakymas bus patikrintas papildomai.

 

Pagal sutartį aptarnavimo tvarka

  • Ne piko metu, vairuotojas privalo pasirinkti kuo trumpesnį arba pigesnį maršutą.
  • Piko metu pasirinkti optimaliausią maršrutą.
  • Jei keleivis nurodo kelią, kuris yra ženkliai ilgesnis ir yra trumpesnio asfaltuoto kelio pasirinkimas, vairuotojas privalo informuoti keleivį dėl trumpesnio kelio ir jį pasirinkti arba vežti suderintu maršrutu ir raudonoje formoje įrašyti, kad buvo suderintas maršrutas su keleiviu.

Privaloma raudoną formą aprašyti:

• Kur buvo paleistas keleivis arba išleidimo adresus
• Jeigu buvo pasirinktas nestandartinis kelionės maršrutas
• Įvykus konfliktui, aprašyti jos aplinkybes

 

Talonas, kurį reikia užpildyti ir grąžinti keleiviui

Taloną turės pats darbuotojas, kuriame vairuotojas turi įrašyti:

  • Kelionės sumą ( nurašyti nuo skaitliuko )
  • Kelionės datą
  • Užsakymo ID ( kelionės metu ir pabaigoje matomas “Užsakymo ID” numeris )
  • Parašas

Šis talonas yra kaip suderinimo aktas tarp keleivio ir vairuotojo.

Jeigu keleivis duoda šį kvitą, o užsakymo metu nebuvo pasirinktas atsiskaitymas “ĮMONĖS LĖŠOM”.

Talonėlius griežtai yra draudžiama užpildyti, o už kelionę keleivis privalo atsiskaityti grynais pinigais.

Taloną pasilieka pagal sutartį keleivis, etransport platformai jis nėra reikalingas.

 

Pagal sutartį atsiskaitymas:

Įmonė dalinai apmoka keleiviui kelionę.

Kelionės pradžioje, prieš pradedant važiuoti, privaloma atsiklausti, kokiu būdu keleivis apmokės kelionę, ar “Asmeninėm”ar “Įmonės lėšom”.

Atsiklausus, nuspaudžiame reikiamą mygtuką.

Viršijus įmonės apmokamą limitą, iššoks informacinis pranešimas, kad nuo šios vietos keleiviui reikės susimokėti viršytą sumą kelionės pabaigoje.

Kelionės pabaigoje, nuspaudžiame mygtuką “Sustabdyti” ir “Baigti”. Iššoks lentelė, kurioje parodoma, kiek keleiviui reikia prisimokėti.

Peržiūrėjus lentelę, nuspaudžiame pilką mygtuką “PATVIRTINTI”.

Įmonė pilnai apmoka keleiviui visą kelionę

Kelionės pradžioje, prieš pradedant važiuoti, privaloma atsiklausti, kokiu būdu keleivis apmokės kelionę, ar “Asmeninėm”ar “Įmonės lėšom”.

Atsiklausus, nuspaudžiame reikiamą mygtuką.

Kelionės pabaigoje, nuspaudžiame mygtuką “Sustabdyti” ir “Baigti”. Iššoks lentelė, kurioje parodoma bendra kelionės kaina bei užsakymo numeris (ID).

Peržiūrėjus lentelę, nuspaudžiame pilką mygtuką “PATVIRTINTI”.

Aplikacijos susirašinėjimo taisyklės

Komentarai apie keleivius taisyklės

Komentarai apie keleivius – skirti tik vidiniam naudojimui.

 

Dalintis komentarais su keleiviais yra griežtai draudžiama

 

Komentarai apie keleivius turi būti rašomi tik valstybine kalba

 

Draudžiama teikti:

  • Homofobiškus, nacionalistiškus aprašus
  • Necenzūrinius žodžius
  • Vulgarias frazes
  • Naudojamus atsiskaitymo būdus už paslaugas suteiktas
  • Apibūdinti trumpus atstumus, minimalius pravažiavimus
  • Arbatpinigiu, “iki cento” aprašus
  • Įžeidžiančius komentarus

 

Už šios tvarkos pažeidimus vairuotojams bus atliekami nuskaitymai nuo piniginės.

Nepaklusus drausminėm priemonėm bus blokuojamos paskyros.

Susirašinėjimo taisyklės

Pasišnekėjimo kambarys – “Chat” – vieša vairuotojų bendravimo erdvė, skirta susirašinėjimams ar informacijos pateikimui.

 

Tekstas turi būti rašomas tik valstybine kalba.

 

Pasišnekėjimo kambaryje – “Chat” – draudžiama platinti tokią informaciją:

  • Dalintis užsakymais. Užsakymą privalu pateikti per sistemą, nuspaudus funkciją ”Sukurti užsakymą į tinklą”
  • Užsiimti reklama ( Siūlyti nuomą, prekes ir paslaugas ). Iš anksto nesusiderinus su administracija
  • Užsiimti, bet kokia kita veikla, kuri  yra draudžiama Lietuvos Respublikos įstatymų

 

Sukurti pranešimą – Visiems

Galite informuoti kolegas kur randasi:

  • Reidai
  • Avarijos
  • Spūstys ( kurių pagal paros metą bei vietą neturėtų būti )
  • Kelio dangos būklė ir kitais aktualiais teiginiais, kur būtina žinoti visiems dirbantiesiems

Pranešimas turi būti suformuluotas taip, kad nesukeltų atsako.