Taisyklės

Bendrosios taisyklės:

Apklijuoto automobilio taisyklės
  • Automobilis privalo būti apipavidalintas visais ETRANSPORT 1424 prekinio ženklo lipdukais.
    Apklijavimo schema: https://driver.1424.lt/?p=943
  • Automobilis darbo metu turi būti švarus tiek iš vidaus, tiek iš išorės (priklausomai nuo metų laiko, oro sąlygų).
  • Automobilio išorė turi būti be akivaizdžių kėbulo defektų.
  • Automobilio salonas turi atitikti gamintojo reikalavimus ir saugos diržai gale privalo būti lengvai pasiekiami.
  • Automobilis privalo būti techniškai tvarkingas.
  • Draudžiama dirbti kitose platformose.
  • Draudžiama kitų platformų reklama tiek iš vidaus, tiek iš išorės.
  • Privalomas vizitinių dėklas keleiviui matomoje vietoje, užpildytas įmonės reklama.

Darbo metu privaloma sekti automobilio techninę būklę. Atsiradus automobilio gedimui, privaloma nutraukti darbą, pranešti tarpininkui arba pašalinti gedimą.

Neapklijuoto automobilio taisyklės
  • Automobilis darbo metu turi būti švarus tiek iš vidaus, tiek iš išorės (priklausomai nuo metų laiko, oro sąlygų).
  • Automobilio išorė turi būti be akivaizdžių kėbulo defektų.
  • Automobilio salonas turi atitikti gamintojo reikalavimus ir saugos diržai gale privalo būti lengvai pasiekiami.
  • Automobilis privalo būti techniškai tvarkingas.
  • Draudžiama kitų platformų reklama tiek iš vidaus, tiek iš išorės.

Darbo metu privaloma sekti automobilio techninę būklę. Atsiradus automobilio gedimui, privaloma nutraukti darbą, pranešti tarpininkui arba pašalinti gedimą.

Įrangos taisyklės
  • Planšetiniame kompiuteryje ar išmaniajame telefone privalomas stabilus GPS ryšys, pagal kurį skaičiuojama kelionės kaina.
  • Planšetinis kompiuterinis ar išmanusis telefonas privalo būti pritvirtintas automobilio panelės viduryje, keleiviams matomoje vietoje.
  • Ekrano ryškumas privalo būti toks, kad keleivis galėtų įžiūrėti skaitliuką (saulėtos dienos metu ryškumas turi būti maksimalus).

Atsiradus įrangos gedimui, privaloma nutraukti darbą, pranešti tarpininkui arba pašalinti gedimą.

Darbo taisyklės:

Keleivių aptarnavimo taisyklės

Vėluojant atvykti pas keleivį, privaloma paskambinti ir įspėti.

    Atvykus pas keleivį, privaloma apie tai informuoti skambučiu.

      Privaloma identifikuoti savo keleivį. Būdai:

      • Skambučiu (išgirdus skambant keleivio telefoną);
      • Paklausus keleivio telefono numerio ir sulyginus su aplikacijoje matomais paskutiniais 4 skaitmenimis;
      • Pagal vardą ir nuotrauką (jei keleivis pridėjęs šią informaciją).

      Privaloma pasitarti su keleiviu pro kur jis norėtų važiuoti.

        Kelionės metu privaloma:

        • Laikytis KET;
        • Būti mandagiu, elgtis kultūringai;
        • Stengtis išvengti konflikto, nepasiduoti provokacijoms.

        Bendraujant stengtis neliesti jautrių temų:

        • Politika;
        • Ekonomika;
        • Religija;
        • Tautybė;
        • Seksualinė orientacija;
        • Žmogaus išvaizda;
        • ETRANSPORT 1424 vidinė tvarka, taisyklės.

        Vykdant veiklą draudžiama:

        • Dirbti nesilaikant asmeninės higienos;
        • Sportinė apranga, šlepetės, šortai nedengiantys kelių;
        • Vežant keleivį kalbėti telefonu ar rašyti SMS.
        Aplikacijos naudojimosi taisyklės
        • Aplikacijos funkcijas galima naudoti tik atitinkant tikrovei (“atvykau”, “važiuojam”, “keleivis įsėdo” patvirtinimas, “sustabdyti”);
        • Užsakymo pabaigimas vykdomas tik tada, kai keleivis atsiskaito už paslaugą. Jei neatsiskaito, kreiptis į policiją – aplikacija lieka kaip įrodymas;
        • Užsakymą miesto ribose rekomenduojama priimti tik tada, jei pavyksta atvykti 10 minučių intervale (jei automatinis laikas viršija 10 minučių, pakoreguokite);
        • Nespėjant atvykti per 10 minučių – informuojamas keleivis, paklausiama ar jis lauks. Jei ne – užsakymas grąžinamas į tinklą;
        • SOS mygtukas naudojamas tik tais atvejais, kai gresia pavojus gyvybei, sveikatai ar turimam turtui (automobiliui, planšetiniam kompiuteriui, pinigams);
        • Draudžiama tvirtinti SOS kvietimą be pateisinamos priežasties.
        Pagal sutartį aptarnavimo taisyklės

        Kas yra “Pagal sutartį” užsakymas?

        Verslo klientai, kurie užsako paslaugas savo darbuotojams ar svečiams.

        Jų dėka vairuotojai turi pastovų ir nuolat auganti keleivių skaičių.

         

        Prioritetas:

        • Greitas atvykimas į iškvietimo vietą ( iki 15min )
        • Optimaliausio bei trumpiausio maršruto pasirinkimas pagal keleivio nurodytą vietą ar vietas.
        • Jei iškilo nesusipratimas užsakymo metu, aprašyti raudonos formą, susisiekti papildomai su administracija: info@1424.lt

         

        Kainą koreguoti leidžiama tik:

        • Į 0.00 ( Kelionės metu paaiškėjo, kad buvo paimtas ne tas keleivis arba atsiskaitymas turėjo būti grynais )
        • Į mažesnę pusę ( Dėl vairuotojo kaltės buvo pasirinktas blogas maršrutas )

        Jei sistemai kyla įtarimas, dėl maršruto pasirinkimo ar kainos, pinigai gali būti užlaikomi tol, kol užsakymas bus patikrintas papildomai.

         

        Pagal sutartį aptarnavimo tvarka

        • Ne piko metu, vairuotojas privalo pasirinkti kuo trumpesnį arba pigesnį maršutą.
        • Piko metu pasirinkti optimaliausią maršrutą.
        • Jei keleivis nurodo kelią, kuris yra ženkliai ilgesnis ir yra trumpesnio asfaltuoto kelio pasirinkimas, vairuotojas privalo informuoti keleivį dėl trumpesnio kelio ir jį pasirinkti arba vežti suderintu maršrutu ir raudonoje formoje įrašyti, kad buvo suderintas maršrutas su keleiviu.

        Privaloma raudoną formą aprašyti:

        • Kur buvo paleistas keleivis arba išleidimo adresus
        • Jeigu buvo pasirinktas nestandartinis kelionės maršrutas
        • Įvykus konfliktui, aprašyti jos aplinkybes

         

        Talonas, kurį reikia užpildyti ir grąžinti keleiviui

        Taloną turės pats darbuotojas, kuriame vairuotojas turi įrašyti:

        • Kelionės sumą ( nurašyti nuo skaitliuko )
        • Kelionės datą
        • Užsakymo ID ( kelionės metu ir pabaigoje matomas “Užsakymo ID” numeris )
        • Parašas

        Šis talonas yra kaip suderinimo aktas tarp keleivio ir vairuotojo.

        Jeigu keleivis duoda šį kvitą, o užsakymo metu nebuvo pasirinktas atsiskaitymas “ĮMONĖS LĖŠOM”.

        Talonėlius griežtai yra draudžiama užpildyti, o už kelionę keleivis privalo atsiskaityti grynais pinigais.

        Taloną pasilieka pagal sutartį keleivis, etransport platformai jis nėra reikalingas.

         

        Pagal sutartį atsiskaitymas:

        Įmonė dalinai apmoka keleiviui kelionę.

        Kelionės pradžioje, prieš pradedant važiuoti, privaloma atsiklausti, kokiu būdu keleivis apmokės kelionę, ar “Asmeninėm”ar “Įmonės lėšom”.

        Atsiklausus, nuspaudžiame reikiamą mygtuką.

        Viršijus įmonės apmokamą limitą, iššoks informacinis pranešimas, kad nuo šios vietos keleiviui reikės susimokėti viršytą sumą kelionės pabaigoje.

        Kelionės pabaigoje, nuspaudžiame mygtuką “Sustabdyti” ir “Baigti”. Iššoks lentelė, kurioje parodoma, kiek keleiviui reikia prisimokėti.

        Peržiūrėjus lentelę, nuspaudžiame pilką mygtuką “PATVIRTINTI”.

        Įmonė pilnai apmoka keleiviui visą kelionę

        Kelionės pradžioje, prieš pradedant važiuoti, privaloma atsiklausti, kokiu būdu keleivis apmokės kelionę, ar “Asmeninėm”ar “Įmonės lėšom”.

        Atsiklausus, nuspaudžiame reikiamą mygtuką.

        Kelionės pabaigoje, nuspaudžiame mygtuką “Sustabdyti” ir “Baigti”. Iššoks lentelė, kurioje parodoma bendra kelionės kaina bei užsakymo numeris (ID).

        Peržiūrėjus lentelę, nuspaudžiame pilką mygtuką “PATVIRTINTI”.

        Rašymo taisyklės:

        Komentarų apie keleivius taisyklės
        • Komentarai apie keleivius skirti tik vidiniam naudojimui;
        • Dalintis komentarais su keleiviais griežtai draudžiama;
        • Komentarai apie keleivius turi būti rašomi tik valstybine kalba;
        • Draudžiama teikti:
          • Homofobiškus, nacionalistiškus komentarus;
          • Įžeidžiančius komentarus;
          • Necenzūrinius žodžius;
          • Vulgarias frazes;
          • Atstumų, minimalių pravažiavimų apibūdinimus;
          • Naudojamus atsiskaitymo už paslaugas būdus;
          • Paliktų sumų, arbatpinigių kiekius.

        Už šios tvarkos pažeidimus vairuotojams bus atliekami nuskaitymai nuo piniginės. Nepaklusus drausminėm priemonėm bus blokuojamos paskyros.

        Susirašinėjimo taisyklės

        Pasišnekėjimo kambarys (chat) – vieša vairuotojų bendravimo erdvė, skirta susirašinėjimams ar informacijos pateikimui.

        Pranešimas visiems (meniu – sukurti pranešimą – visiems) – visiems vairuotojams į aplikaciją iššokanti lentelė su pranešimu.

         

        • Tekstas turi būti rašomas tik valstybine kalba.
        • Pasišnekėjimo kambaryje (chat) draudžiama:
          • Dalintis užsakymais. Užsakymą privalu pateikti per sistemą, nuspaudus funkciją ”sukurti užsakymą į tinklą”;
          • Užsiimti reklama (siūlyti nuomą, prekes ir paslaugas) iš anksto nesusiderinus su administracija;
          • Užsiimti bet kokia kita veikla, kuri yra draudžiama Lietuvos Respublikos įstatymų.
        • Pranešimas visiems kuriamas norint informuoti kolegas apie:
          • Reidus;
          • Avarijas;
          • Spūstis (kurių pagal paros metą ir vietą neturėtų būti);
          • Kelio dangos būklę;
          • Kitus tuo metu dirbantiems aktualius dalykus.
        • Pranešimas visiems formuluojamas ir rašomas taip, kad nesukeltų atsako – klausimai neuždavinėjami, diskusijos nekeliamos. Jei prašoma asmeninės pagalbos, turi būti pateikta visa reikalinga informacija, kad kitiems nebekiltų klausimų (vieta, telefono numeris, pagalbos tipas, kitos reikalingos detalės).