Taisyklės

Bendrosios taisyklės:

Apklijuoto automobilio taisyklės (TAKSI)
  • Norint gauti komisinio nuolaidą, automobilis privalo būti apipavidalintas visais ETRANSPORT 1424 prekinio ženklo lipdukais
    Apklijavimo schema: https://driver.1424.lt/?p=943
  • Automobilis darbo metu turi būti švarus tiek iš vidaus, tiek iš išorės (priklausomai nuo metų laiko, oro sąlygų).
  • Automobilio išorė turi būti be akivaizdžių kėbulo defektų.
  • Automobilio salonas turi atitikti gamintojo reikalavimus ir saugos diržai gale privalo būti lengvai pasiekiami.
  • Automobilis privalo būti techniškai tvarkingas.
  • Draudžiama rūkyti automobilyje.
  • Kiekvieną mėnesį programėlėje privaloma atlikti automobilio patikrą. Fotografuoti pagal nurodymus. Jei programėlėje neatsiranda automobilio patikra praėjus daugiau nei mėnesiui, praneškite mums.

Darbo metu privaloma sekti automobilio techninę būklę. Atsiradus automobilio gedimui, privaloma nutraukti darbą, pranešti tarpininkui arba pašalinti gedimą.

Neapklijuoto automobilio taisyklės
  • Automobilis darbo metu turi būti švarus tiek iš vidaus, tiek iš išorės (priklausomai nuo metų laiko, oro sąlygų).
  • Automobilio išorė turi būti be akivaizdžių kėbulo defektų.
  • Automobilio salonas turi atitikti gamintojo reikalavimus ir saugos diržai gale privalo būti lengvai pasiekiami.
  • Automobilis privalo būti techniškai tvarkingas.
  • Draudžiama rūkyti automobilyje.

Darbo metu privaloma sekti automobilio techninę būklę. Atsiradus automobilio gedimui, privaloma nutraukti darbą, pranešti tarpininkui arba pašalinti gedimą.

Įrangos taisyklės
  • Planšetiniame kompiuteryje ar išmaniajame telefone privalomas stabilus internetas ir GPS ryšys, pagal kurį skaičiuojama kelionės kaina.
  • Planšetinis kompiuterinis ar išmanusis telefonas privalo būti pritvirtintas automobilio panelės viduryje, keleiviams matomoje vietoje.
  • Ekrano ryškumas privalo būti toks, kad keleivis galėtų įžiūrėti skaitliuką (saulėtos dienos metu ryškumas turi būti maksimalus).
  • Dėl interneto ar GPS sutrikimų atsakingas vairuotojas. Netinkamai veikiant skaitliukui, gali būti kompensuojama kelionė keleiviui ir/ar koreguojamas komisinis.

Atsiradus įrangos gedimui, privaloma nutraukti darbą, pranešti tarpininkui arba pašalinti gedimą.

Darbo taisyklės:

Keleivių aptarnavimo taisyklės

Miesto ribose pas keleivį atvykstama ne ilgiau nei per 10 minučių:

  • Programėlės siūlomas laikas yra skirtas susiorientuoti kiek gali užtrukti važiavimas iki keleivio;
  • Jei programėlės siūlomas laikas yra adekvatus ir neviršija 10 minučių, užsakymą vykdykite;
  • Jei laikas viršija 10 minučių ir nespėsite atvažiuoti greičiau, skambinkite keleiviui ir klauskite ar Jūsų atvykimo laikas (kad ir koks jis bebūtų) tinkamas. Jei keleiviui netinka – užsakymas grąžinamas į tinklą;
  • Jei keleivis už miesto ribų, gali būti tinkamas didesnis nei 10 minučių laikas, bet rekomenduojame pasiskambinti keleiviui.

Skambinti keleiviui ir teirautis kelionės tikslo draudžiama.

 

Vėluojant atvykti pas keleivį, privaloma paskambinti ir įspėti.

 

Atvykus pas keleivį, privaloma apie tai informuoti skambučiu.

 

Jei keleivis nepasirodo per laukimui skirtą laiką, užsakymą galima sunaikinti.

 

Privaloma identifikuoti savo keleivį. Būdai:

  • Skambučiu (išgirdus skambant keleivio telefoną);
  • Pagal vardą ir nuotrauką (jei keleivis pridėjęs šią informaciją).

Skaitliukas įjungiamas tik keleiviui įsėdus.

 

Privaloma pasitarti su keleiviu pro kur jis norėtų važiuoti.

 

Kelionės metu privaloma:

  • Laikytis KET;
  • Būti mandagiu, elgtis kultūringai;
  • Stengtis išvengti konflikto, nepasiduoti provokacijoms.

Bendraujant stengtis neliesti jautrių temų:

  • Politika;
  • Ekonomika;
  • Religija;
  • Tautybė;
  • Seksualinė orientacija;
  • Žmogaus išvaizda;
  • ETRANSPORT 1424 vidinė tvarka, taisyklės.

Vykdant veiklą draudžiama:

  • Dirbti nesilaikant asmeninės higienos;
  • Dėvėti sportinę aprangą, šlepetes, šortus nedengiančius kelių;
  • Vežant keleivį kalbėti telefonu ar rašyti SMS.

“Baigti” spaudžiamas tik tada, kai užsakymas pilnai užbaigtas – automobilis sustojęs, keleivis susimokėjęs, išlipęs ir neketina toliau važiuot:

  • Jei keleivis apsigalvoja ir nori važiuot toliau, o užsakymas jau užbaigtas, privaloma kurti užsakymą iš gatvės pasirenkant Eco Transport tarifą;
  • Jei kelionėje nutinka kas nors neeilinio (konfliktas, blogas pradinis adresas, sistemos ar planšetės sutrikimas) ir/ar buvo blogai paskaičiuota kaina, situaciją privaloma glaustai aprašyti ir pateikti administracijai. Tai galima padaryti el. paštu arba palikus komentarą po užsakymu (24h užsakymai skiltyje);
  • Jei keleivis nesumokėjęs pabėga – kreiptis į policiją;
  • SOS mygtukas naudojamas tik tais atvejais, kai gresia pavojus gyvybei, sveikatai ar turimam turtui (automobiliui, planšetiniam kompiuteriui, pinigams);
  • Draudžiama tvirtinti SOS kvietimą be pateisinamos priežasties.

Keleiviai su Jumis GALI atsiskaityti šiais būdais:

  • Grynaisiais;
  • Bankiniu atsiskaitymu (automatiškai per programėlę pridėta bankine kortele);
  • Įmonės lėšomis (jei vežat įmonės, kuri su mumis pasirašius sutartį, darbuotojus);
  • Sukauptais el. pinigais (kai kviečiama per programėlę).

Keleiviai su Jumis NEGALI atsiskaityti šiais būdais:

  • Popieriniais talonais (naudojami kitose taksi ar pavežėjimo įmonėse – atkreipti dėmesį į ant talono esančius logotipus);
  • Bankine kortele (kai paduoda kortelę po kelionės. Jei turite bankinių kortelių skaitytuvą, tuomet galite priimti).
Užsakymų “pagal sutartį” aptarnavimo taisyklės

Tai yra verslo klientų užsakymai, kuomet automobilis kviečiamas darbuotojams arba svečiams. Jų dėka vairuotojai turi pastovų ir nuolat auganti keleivių skaičių.

 

Aptarnavimo tvarka:

  • Atvykti į iškvietimo vietą greitai, iki 15 minučių (net ir užmiestyje);
  • Įsėdus keleiviui, pasiteirauti ar kelionė bus apmokama asmeninėmis ar įmonės lėšomis;
  • Ne piko metu rinktis trumpesnį ir pigesnį maršrutą;
  • Piko metu rinktis optimaliausią maršrutą;
  • Keleiviui nurodžius ilgesnį kelią, vairuotojas privalo informuoti keleivį dėl trumpesnio ir pigesnio kelio alternatyvos ir jį rinktis. Jei pasirenkamas keleivio nurodytas kelias, parašyti tai raudonos lentelės formoje pabaigus užsakymą;
  • Jei iškilo nesusipratimas užsakymo metu, situaciją aprašyti raudonos lentelės formoje arba susisiekti papildomai su administracija elektroniniu paštu: info@1424.lt.

Kainą koreguoti leidžiama tik:

  • Į 0.00 (kelionės metu paaiškėjo, kad buvo paimtas ne tas keleivis arba atsiskaitymas turėjo būti grynais);
  • Į mažesnę pusę (dėl vairuotojo kaltės buvo pasirinktas blogas maršrutas).

Jei sistemai kyla įtarimas dėl maršruto pasirinkimo ar kainos, pinigai gali būti užlaikomi tol, kol užsakymas bus patikrintas papildomai.

 

Raudonos lentelės formoje privaloma aprašyti:

• Keleivių paleidimo vietas;
• Nestandartinį kelionės maršrutą;
• Įvykus konfliktui, aprašyti situaciją.

Rašymo taisyklės:

Komentarų apie keleivius taisyklės
  • Komentarai apie keleivius skirti tik vidiniam naudojimui;
  • Dalintis komentarais su keleiviais griežtai draudžiama;
  • Komentarai apie keleivius turi būti rašomi tik valstybine kalba;
  • Vertinant keleivį 1-3 žvaigždutėmis, privalomas įvertinimą pagrindžiantis, keleivį ar situaciją atspindintis komentaras;
  • Draudžiama teikti:
    • Homofobiškus, nacionalistiškus komentarus;
    • Įžeidžiančius komentarus;
    • Necenzūrinius žodžius;
    • Vulgarias frazes;
    • Simbolius ir žodžius, kuriais būtų galima “pasižymėti” keleivį;
    • Atstumų, minimalių pravažiavimų apibūdinimus;
    • Naudojamus atsiskaitymo už paslaugas būdus;
    • Paliktų sumų, arbatpinigių kiekius.

Už šios tvarkos pažeidimus vairuotojams bus atliekami nuskaitymai nuo piniginės. Nepaklusus drausminėm priemonėm bus blokuojamos paskyros.

Susirašinėjimo taisyklės

Pasišnekėjimo kambarys (chat) – vieša vairuotojų bendravimo erdvė, skirta susirašinėjimams ar informacijos pateikimui.

 

  • Tekstas turi būti rašomas tik valstybine kalba.
  • Pasišnekėjimo kambaryje (chat) draudžiama:
    • Dalintis užsakymais. Užsakymą privalu pateikti per sistemą, nuspaudus funkciją ”sukurti užsakymą į tinklą”;
    • Užsiimti reklama (siūlyti nuomą, prekes ir paslaugas) iš anksto nesusiderinus su administracija;
    • Užsiimti bet kokia kita veikla, kuri yra draudžiama Lietuvos Respublikos įstatymų;
    • Rašyti įžeidžiančias žinutes, vartoti necenzūrinius žodžius, vulgarias frazes;
    • Skleisti netikrą informaciją remiantis nuogirdomis, bet neturint įrodymų;
    • Nuteikinėti vairuotojus prieš administraciją, skatinti neigiamą veiklą.

Jei kyla papildomų klausimų, kreiptis:

El. paštu: klausk@1424.lt

Skambučiu: +37067332233 (darbo dienomis nuo 14:00 iki 18:00)

Adresu: Paribio g. 8A, Vilnius (darbo dienomis nuo 14:00 iki 18:00)