Instruktažas

Įžanga

Prisijungimas prie aplikacijos

Įveskite registracijos metu gautus prisijungimo duomenis:

  • Šaukinį (pvz: 5-986)
  • Slaptažodį (pvz: 410614)

Sutarties pasirašymas

Pirmą kartą prisijungus prie platformos reikia perskaityti ir pasirašyti el. sutartį.
Baigus skaityti, spauskite mygtuką „Pasirašyti“.

Pirštu ant ekrano pasirašykite ir apačioje paspauskite mygtuką „Patvirtinti parašą“.

 

Naujienų langas

Įsijungus naujienų langui, prašome susipažinti su esančia informacija ir spauskite „←“

 

Pagrindinis langas

Darbo pradžia – pabaiga

Prisijungus į aplikaciją Jūsų būsena bus „Nedirbu“ – iškvietimų negausite

Braukiant vairo ikonėlę nuo kairės į dešinę Jūsų būsena pasikeis į „Dirbu“ – gausite iškvietimus

Jei norite įeiti į pertrauką arba dėl kitų priežasčių negauti užsakymų, vėl perbraukite vairo ikonėlę

 

Kategorijos

Prisijungus į aplikaciją Jūs galite pridėti ir nuimti aptarnaujamas kategorijas

Apačioje, kairėje pusėje paspaudus krumpliaračio ikonėlę, galėsite įsijungti arba išjungti papildomas kategorijas (žalias mygtukas reiškia, kad kategorija Jums įjungta)

 

Budėjimas

Pasirinkus budėjimą Jūs pasižadate būti aktyvus ir priimti užsakymus (6h budėjime – 5h aktyvios; 12h budėjime – 10h aktyvių).

Dėmesio, jei neišbudėsite, budėjimo negalėsite rinktis 10 dienų.

 

Norėdami pasirinkti budėjimą, paspauskite ant mėlynos juostelės apačioje ir atsidariusiame lange pasirinkite norimą laiką.

Pradėjus budėti, apačioje matysite kiek procentų aktyvaus laiko išbuvote (procentai skaičiuojami arba nuo 5h, arba nuo 10h).

Norėdami pamatyti detalesnę savo budėjimo informaciją, paspauskite ant žalios juostelės apačioje.

 

Meniu juosta (trys brūkšniukai viršuj dešinėj)

Mano automobiliai

Paspaudę ant „Mano automobiliai“ pasirinkite automobilį kuriuo dirbate (pasirinktas automobilis pažymėtas varnele)

 

Balansas

Savo balansą galite matyti meniu juostoje. Paspaudę ant balanso ir pasirinkę „Pervesti“ bus trys pasirinkimai:

  1. Sau per bankąsavo balanso papildymas iš savo banko sąskaitos – įveskite sumą, patvirtinkite ir prisijunkite prie el. bankininkystės
  2. Kitam vairuotojuisavo balanso dalies pervedimas į kito vairuotojo balansą – įveskite sumą, šaukinį ir patvirtinkite pervedimą
  3. Keleiviuisavo balanso dalies pervedimas į keleivio aplikaciją – įveskite sumą, telefono numerį ir patvirtinkite pervedimą

 

Savo balansą galite pasipildyti:

  • Per Foxbox terminalus esančius visoje Lietuvoje (įvedus savo šaukinį)
  • Aptarnaujant užsakymus, kai atsiskaitoma el. būdu
  • Naudojantis el. bankininkyste (aukščiau aprašyta funkcija „sau per banką“

 

24h užsakymai

Savo 24h užsakymų sumą galite matyti meniu juostoje. Paspaudę ant 24h užsakymų mygtuko matysite savo buvusių užsakymų sąrašą ir pasirinkus kiekvieną atskirai, galite palikti papildomą informaciją

 

Sukurti užsakymą

Pasirinkę „Sukurti užsakymą“ pačiame viršuje matote dvi galimas opcijas:

Skaitliukas: Pasirinkite tarifą ir paspauskite „Patvirtinti“ – įsijungs skaitliukas.

Sutartinė kaina: Įrašykite susitartą sumą ir paspauskite „Patvirtinti“ – įsijungs skaitliukas

 

Reitingas

Paspaudę ant savo profilio nuotraukos arba reitingo, matysite savo įvertinimus.

 

Užsakymų aptarnavimas

Užsakymų sąrašas

Kairėje apačioje paspaudę ant automobilio ikonėlės atsidarys užsakymų sąrašas.

  1. Data ir laikas (tik išankstiniams užsakymams rodomos atvykimo į vietą laikas)
  2. Pradinis adresas (keleivio buvimo vieta)
  3. Kategorija, galimas atstumo diapazonas nuo jūsų vietos iki pradinio adreso, preliminari kelionės vertė (kai matomas galutinis adresas)
  4. Galutinis adresas (jei įrašytas)

 

  • Paspaudus ant užsakymo, užsikraus užsakymo apžvalga
  • Paspaudę ant „Parodyti galutinį adresą“ galėsite pamatyti galutinį adresą ir preliminarią kelionės sumą (galutinio adreso parodymas kainuoja 15ct)

 

Užsakymo apžvalga – priėmimas

Prieš priimant užsakymą matoma ši informacija:

  1. Viršuje kairėje esantis „Atmesti“ mygtukas – paspaudę nepriimsite užsakymo (jei atmetimas kainuoja, bus rašoma suma)
  2. Žemėlapyje nupieštas preliminarus maršrutas nuo Jūsų vietos iki pradinio adreso
  3. Data ir laikas (tik išankstiniams užsakymams), realus atstumas ir preliminari trukmė iki pradinio adreso, preliminari kelionės vertė (kai matomas yra galutinis adresas)
  4. Kategorija, keleivio reitingas
  5. Pradinis adresas
  6. Galutinis adresas (jei įrašytas)
  7. „Imu“ mygtukas (braukiant iš kairės į dešinę, priimsite iškvietimą)

 

  • Prieš vykdant užsakymą, įvertinkite trukmę ir atstumą iki keleivio
  • Piko metu nerekomenduojama vykdyti tolimų užsakymų

 

Priėmus iškvietimą gali iššokti papildoma informacija – atkreipkite dėmesį

 

Važiavimas iki pradinio adreso

Paspaudus kairėje esančią varnelę atidarysite didesnį užsakymo informacijos ir veiksmų langą

Paspaudus dešinėje esančią krumpliaračio ikonėlę atidarysite kelionės nustatymų langą (papildoma navigacija, žemėlapio krypties pasirinkimas, budėjimo informacija)

Paspaudus dešinėje esančią „i“ raidę, matysite keleivio informacijos langą (vardą, reitingą, skambinimo funkciją, užsakymo atšaukimo pasirinkimą, užsakymo komentarą)

„Atvykau“ mygtukas (braukiant iš kairės į dešinę, pažymėsite atvykimą)

Atvykus į vieta – laukimas

Laukiant keleivio matysite kiek laiko liko laukti keleivio. Jei juostelė aplink laiką raudona – rodoma kiek keleivis vėluoja

„Pradėti“ mygtukas (braukiant iš kairės į dešinę, įjungsite skaitliuką ir pradėsite kelionę)

Užsakymo baigimas

Paspaudus viršuje kairėje padidinamojo stikliuko ikonėlę atidarysite adreso paieškos langą

Paspaudus kairėje esančią varnelę išplėsite užsakymo informacijos langą ir matysite keleivio pasirinktą apmokėjimo būdą

„Stabdyti“ mygtukas (braukiant iš kairės į dešinę, sustabdysite skaitliuką)

Atsidariusiame lange matysite užsakymo išklotinę ir apmokėjimo informaciją – SKAITYTI ATIDŽIAI

„Patvirtinti užbaigimą“ mygtukas (braukiant iš kairės į dešinę, užbaigsite užsakymą)

 

Atsiskaitymas banko kortele

Pavyko atsiskaityti:

 

Nesėkmingas atsiskaitymas:

Atsiskaitymas įmonės lėšomis

Pradėjus kelionę pasirinkite kokiu būdu bus atsiskaitys keleiviai

 

Atsiskaitymas el. pinigais

Užsakymo pabaigoje matysite kiek el. pinigų panaudojo keleivis ir kiek liko sumokėti grynaisiais (arba bankine kortele)

Užsakymų valdymas

Navigacija

Paspaudus ant viršuj kairėj esančio padidinamojo stiklo ikonėlės, atidarysite adreso įvedimo langą

 

Užsakymo atšaukimas

Įėjus į užsakymo informaciją, galite atšaukti iškvietimą dviem būdais

  • Grąžinti užsakymą į tinklą (kiti vairuotojai galės vykdyti užsakymą)
  • Sunaikinti iškvietimą (įrašius priežastį)

 

Antro iškvietimo priėmimas

Vykdant esamą iškvietimą, galite priimti sekantį iškvietimą

  • Paspaudus ant automobilio ikonėlės kairėje pusėje
  • Pasirinkus užsakymą iš užsakymų sąrašo
  • Perbraukiant “Imu” mygtuką

 

Užsakymo informacija

Paspaudus dešinėje esančią „i“ raidę, matysite keleivio informacijos langą (vardą, reitingą, skambinimo funkciją, užsakymo atšaukimo pasirinkimą, užsakymo komentarą)

 

Greitieji užsakymo nustatymai

Paspaudus dešinėje esančią krumpliaračio ikonėlę atidarysite kelionės nustatymų langą (papildoma navigacija, žemėlapio krypties pasirinkimas, aktyvumo mygtukas)

Atžymėjus pasirinkimą nuo “ar dirbsite toliau?”, užsakymo metu kol vežate keleivį negausite užsakymų pasiūlymų, taip pat po kelionės automatiškai būsite neaktyvus. Jei mygtukas aktyvus, užsakymo metu galite gauti užsakymų į priekį ir tokiu būdu padidinti savo darbo efektyvumą bei pajamas.

 

Jei kyla papildomų klausimų, kreiptis:

El. paštu: klausk@1424.lt

Skambučiu: +37067332233 (darbo dienomis nuo 14:00 iki 18:00)

Adresu: Paribio g. 8A, Vilnius (darbo dienomis nuo 14:00 iki 18:00)