Pradžia

Prisijungimas prie Etransport platformos

Įveskite išduotus iš sistemos prisijungimus

Prisijungimai susidaro iš :

  • Šaukinio
  • Kanalo
  • Slaptažodžio. 
Atgal į pradžia

Sutarties pasirašymas

Pirmą kartą prisijungus prie platformos reikia susipažinti ir pasirašyti el. sutartį.

Susipažinę su sutartimi spauskite mygtuką ,, Pasirašyti ’’.

Pasirašę ant tuščio ekrano, apačioje paspauskite mygtuką ,, Patvirtinti parašą ’’.

Užėję į profilio nustatymus paspauskite mygtuką ,, Gauti sutartį ’’.

 

 Sutartis išsisaugos Jūsų įrenginyje ir prireikus galėsite atsispausdinti.

Atgal į pradžia

Naujienų langas

Įsijungus naujienų ir taisyklių langui  prašome susipažinti su esančia informacija ir spauskite ,, Susipažinau ”.

Atgal į pradžia

Meniu juosta

Profilio nustatymai

Užeiti į menių juostą užtenka paspausti viršutiniame kairiajame kampe ikonėlę.

Profilio nustatymuose galite peržiūrėti savo profilio informaciją ir nuotraukas.

Pasikeisti nuotraukas bei slaptažodį. 

profilis2

Atgal į pradžia

Automobilio keitimas

ETRANSPORT platformoje galite užsiregistruoti keletą automobilių ir vykdyti veiklą.

automobilio-keitimas

 Dirbant kompanijose prieš pradedant darbą privaloma išsirinkti ir patvirtinti automobilį. Dirbant kaip fiziniam asmeniui prieš pradedant darbą šios būtinybės nėra.

Atgal į pradžia

Piniginė

Visąlaik galime peržiūrėti savo piniginės balansą meniu juostoje.

Užsakymai laukia personalo patvirtinimo:

Matome aptarnautus, tačiau nepatvirtintus iškvietimus pagal sutartį.

Atlikti pavedimą:

1. Kitam vairuotojui –  įvedus sumą, šaukinį ir kanalą, galite savo lėšas pervesti kitam vairuotojui.

2. Keleiviui – įvedus sumą, telefono numerį, galite savo lėšas pervesti keleiviui į nurodytą numerį.                                 

3. Sau per banką – įvedus suma, paspaudus patvirtinanti mygtuką, galite el. bankininkystės dėka pasipildyti savo piniginę.

 

Piniginę galite pasipildyti per:

Foxbox terminalus esančius visoje Lietuvoje įvedus savo šaukinį ir kanalą.

Aptarnaujant pagal sutartį užsakymus. ( Personalo užsakymus )

Aptarnaujant bankininkystės užsakymus.

El. bankininkystės būdu per aplikaciją.

Atgal į pradžia

Sukurti į tinklą užsakymą

Esant poreikiui galime sukurti užsakymą į tinklą, kitas vairuotojas galės priimti Jūsų sukurtą iškvietimą.

Po sukurto ir aptarnauto iškvietimo, Jums bus suteiktas piniginės papildymas.

Paskirtis : Jeigu negalite aptarnauti savo klientą, galite atiduoti Etransport platformai.

1. Reikia įvesti užsakymo adresą arba palikti užfiksuotas buvimo koordinates.

2. Rekomenduojame įvesti užsakovo telefono numerį, kad užsakymo aptarnavimo tikimybė padidėtu.

3. Pažymėti pageidaujamą kategoriją.

4. Ir spaudžiam ,, Kurti užsakymą į tinklą ”.

 

sukurti-uzsakyma-i-tinkla

 

Atgal į pradžia

Sukurti iš gatvės užsakymą

Yra dvi galimybės sukurti užsakymą:

Pagal tarifus:

Atsiradusioje lentelėje pateikti skirtingi tarifai, tarifas susidaro iš:

Įsėdimo mokesčio

Kainos už kilometrą

Prastovos kainos

Minimalaus pravažiavimo mokesčio.

Pasirinkus tarifą ir paspaudus ,, Sukurti ”, įsijungs skaitliukas.

sukurti-is-gatves

Sutartinė kaina:

Paslinkus laukelį į kairę arba paspaudus mygtuką ,, Sutartinė kaina ’’, galite sukurti užsakymą iš anksto numatyta galutinę kainą.sutartine-kaina

Atgal į pradžia

Sukurti pranešimą

Administracijai: galite rašyti dėl užstato grąžinimo arba kitais neskubiais klausimais.

Visiems: Galite rašyti dėl informavimo kur yra reidai, avarijos, spūstys. Pranešimas privalo būti informacinio pobūdžio, apibūdinant tikslią vietą, problemos ar įvykio pobūdį, sprendimą ar prašymą, taip pat kontaktą, jei jis būtinas situacijai išspręsti.

Šį pranešimą matys vairuotojai esantys toje apskrityje,  kur Jūsų pranešimas bus pateiktas.

Atgal į pradžia

Viršutinė meniu juosta

Skambutis operatorei

Viršutinė meniu juosta ,,1424”, skambutis operatorei.

1424

Paspauskite ikonėlę ,, 1424 ’’, atsiradusioje lentelėje paspauskite mygtuką ,, Patvirtinti ’’.

skambutis-operatorei

Operatoriui leidžiama skambinti dėl šiuo metų vykdomo užsakymo aplinkybių patikslinimo.

Atgal į pradžia

Susirašinėjimo funkcija

Viršutine meniu juosta ,,Vokelis’’, susirašinėjimo funkcija.

chatas

Paspaudė šią ikonėlę prisijungsite prie visos Lietuvos vairuotojų Chato. Chatas – skirtas vairuotojų bendravimui bei informacijos teikimui. Automobiliui judant bendravimo funkcija naudotis negalėsite. Per Chatą draudžiama platinti tokią informaciją:

Dalintis užsakymais, teirautis dėl uždarbio, užsiimti reklama, siūlyti auto/būsto nuomą, pardavinėti prekes/paslaugas, kurios turi komercinę vertę, užsiimti kas draudžia LR įstatymai.

Atgal į pradžia

Greičio ribojimas

Viršutinė meniu juosta ,, Greičio ribojimas”

Greitį aplikacija riboja vairuotojams dviems būdais, kai vairuotojas yra miesto ribose ir užmiesčio ribose. Viršijus nustatytas greičio ribas, išgirsite policijos sirenos garsą ir nesumažinus greičio tam tikrą numatytą laiką, sistema atliks nuskaitymą iš Jūsų piniginės. Šios funkcijos tikslas yra sumažinti avaringumo riziką naudojantis Etransport platformą.

Atgal į pradžia

Pertraukos funkcija

Viršutinė meniu juosta ,, Švilpukas ” – Kompanijose funkcija

Vairuotojai, kurie dirba kompanijose, darbo metu gali išeiti į pertrauką.

Paspaudus ši ženkliuką atsiranda lentelė,  kurioje galite pasirinkti norima pertraukos laiką ir įrašyti priežastį.

Atgal į pradžia

Sos mygtukas

Viršutinė meniu juosta ,,SOS’’ mygtukas.

1. Vieno mygtuko paspaudimu visi dirbantys vairuotojai mato kur Jūs esate ir sužino, kad Jums reikalinga skubi pagalba.

Draudžiama spausti SOS mygtuką be pateisinamos priežasties. SOS mygtuką įjungiate tik ekstra atvejais, jeigu gresia pavojus gyvybei ar valdomam turtui.

2. Paspaudus SOS mygtuką atsiras papildoma lentelė, kurioje turėsite patvirtinti ar tikrai Jums yra reikalinga pagalba.

Tada įrenginys kuri naudojate pradeda įrašinėti vaizdą ir garsą.

Visi vairuotojai mato pranešimą  dėl reikalingos pagalbos, vairuotojo kontaktus ir žemėlapyje yra nurodomas kelias kaip nuvažiuoti iki įvykio vietos.

 

Atgal į pradžia

GPS signalas

Užsakymų sarašo spalvos pakitimas ,, Raudona ”

Jeigu signalas per silpnas, užsakymu sąrašas paraudonuos.

gps

Tokiu atveju reikėtų perkrauti GPS arba patį įrenginį.

Atgal į pradžia

Užsakymo aptarnavimas

Pasiūlymas

Gavus užsakymo pasiūlymą, prieš priimant užsakymą matysite šią informaciją:

  1. iš kur reikia paimti klientą
  2. kliento kelionės tikslas (ne visais atvejais)
  3. atstumas nuo vairuotojo iki kliento
  4. papildoma užsakymo informacija
  5. žemėlapyje pavaizduotas maršrutas iki kliento. 

Prieš priimant užsakymą vykdymui įvertinkite atstumą iki kliento. Piko metu nerekomenduojama priimti užsakymus vykdymui kai sistema siūlo tolimesnius atstumus.

Atgal į pradžia

Priėmimas

Paspauskite mygtuką ,,Vykdyti ’’.

 

Atsiradusioje lentelėje reikia pasirinkti laiką per kuri atvyksite iki kliento. Lentelės apačioje žaliame, geltoname ir raudoname fone matysite automatiškai paskaičiuota atvykimo laiką. Jeigu sistema paskaičiavo atvykimo laiką didesni nei 10 min būtina pakoreguoti, kad klientas miesto ribose gautu pranešimą,   jog automobilis atvyks iki 10 min. Nustatykite 10 min arba mažiau ir spauskite ,,Vykdyti ’’.

Priėmus užsakymą galite matyti tokius perspėjimus kaip:

Paskambinti, nes keleivis  negavo žinutės apie atvykstantį automobilį.

Perspėjimas, jog keleivis yra automobilį užsisakęs per aplikaciją ir mato kaip atvykstate.

Priėmus užsakymą įsijungia laikmatis, kuris rodo kiek minučių liko iki kliento.

Paslinkus užsakymo laukeli į šoną matysite kliento numerį, kliento įvertinimą ir vairuotojų atsiliepimus apie klientą.

Prieš važiuojant žemėlapyje galite peržiūrėti kelionės maršrutą ir įsijungti navigaciją, paspaudus žemėlapio apačioje mygtuką  ,, Naviguoti ’’

Atgal į pradžia

Spindulys

Gavus užsakymo pasiūlymą galite nematyti užsakymo adreso, o tik užsakymo spindulį.

Užsakymu sąraše užsakymus su spinduliu matysite nuo arčiausiai esamų iki tolimiausių . Kai priimsit užsakymą vykdymui tada pamatysit realų adresą.

Priežastis: kai užsakymo pasiūlymą gauna keli vairuotojai, kad kiti vairuotojai esantys arti to adreso nepiktnaudžiautų ir atvykę prie adreso nepasiimtų Jūsų kliento.

 

Atgal į pradžia

Atvykimas

Atvykus į nurodytą adresą paspauskite mygtuką ,, Atvykau ’’ ir ,, Patvirtinti ’’.

Automatiškai įsijungia 10 min laikmatis per kuri vairuotojas privalo sulaukti kliento visą nurodytą laiką.

Taip pat vairuotojas atvykęs į nurodytą adresą privalo susisiekti su klientu ir pranešti, kad jau atvyko. Skambinimo teksto pavyzdys: ,, Laba diena, skambina vairuotojas iš Etransport, jau atvykau, galite išeiti ”. Įsėdus žmogui būtina įsitikinti, kad atėjęs asmuo yra Jūsų klientas, įsitikinti galite pagal užsakymo adresą, telefono numerio paskutinius skaičius, pakartotinai skambinant nurodytu numeriu arba pagal akivaizdžias aplinkybės.

Atgal į pradžia

Važiavimas

Įsitikinus, kad tai yra Jūsų klientas, pasiteiraukite, kur reikės jį nuvežti ir aptarkite kelionės maršrutą. Jei yra būtinybė įveskite adresą navigacijoje, pirma įrašant adreso numerį, po to gatvės pavadinimo pirmas raides ir iš pasiūlytų adresų sąrašo pasirinkite Jums reikalinga. Spauskite mygtuką ,, Naviguoti ’’.

 Prieš pradedant judėti reikia įjungti skaitliuką, paspauskite mygtuką ,,Važiuojam ’’ ir ,, Patvirtinti ’’.

Įsijungus skaitliukui automatiškai matysite ekrane ,, Etransport ’’ arba kitų įmonių reklamą. Reklama turi būti parodyta ir jos metu nieko nespauskite.

Kelionės metu yra rodoma:

1- kiek keleivis yra sukaupęs el.pinigų.

2 -skaitliukas,

3- kaina už kilometrą,

4- skaitliuko išklotinė.

Kelionės metu galite matyti:

1- žemėlapį

2-einamuosius užsakymus

3-išankstinių užsakymų sąrašą.

Kelionei artėjant prie pabaigos galite rezervuoti kitą užsakymą, į kuri vyksite iškart, kai išleisite dabartinį keleivį. Sekančius užsakymus rezervavimui galite matyti žemėlapio apačioje.

Atgal į pradžia

Užbaigimas

Kelionės pabaigoje paspauskite mygtuką ,, Sustabdyti ’’.

Žaliame fone pateikta galutinė kelionės kaina, keleivis privalo sumokėti tiek, kiek yra pateikta žaliame fone.

Keleiviui susimokėjus paspauskite mygtuką ,, Baigti ’’.

Kairėje pusėje matote lentelė su raudonu fonu, joje būtina aprašyti kai kurias situacijas.

# Jei atšaukiat užsakymą ir susikuriat didesnį tarifą (kaip iš gatvės), dėl žmonių arba bagažo skaičiaus viršijimo, nurodant žmonių skaičių ir bagažą;

# Jei GPS įrenginys kelionės metu buvo užstrigęs, nurodykite kiek paėmėte pinigų iš keleivio;

# Keleivių atsisakymas vykti, kai skaitliukas jau yra  aktyvus;

# Keleivio su gyvūnėliu ant rankų ar grindų pervežimas, jei paėmėt papildomą mokestį.

Įėjus į lentelę  reikia nurodyti adresą, kur buvo paleistas keleivis ir laukimo laiką, jeigu toks buvo. Privaloma pildyti aptarnaujant personalo užsakymus, kai jie atsiskaito įmonės lėšomis. Ir visais kitais atvejais jeigu buvo kilusi konfliktinė situacija.

Jei būtinybės rašyti nėra nuspauskite mygtuką  ,, Pateikti ’’, objektyviai įvertinkite kelionę ir vėl paspauskite mygtuką ,, Pateikti ’’.

 

Atgal į pradžia

Užsakymo atšaukimas

Grąžinti užsakymą į tinklą

Paspauskite mygtuką ,, Atšaukti ’’

ir ,, Grąžinti užsakymą į tinklą ’’.

Paspaudus mygtuką ,, Grįžti atgal ’’ grįšite atgal į užsakymą.

Paspaudus mygtuką ,, Sutinku ’’ grąžinsite užsakymą į tinklą ir automatiškai bus nuskaitytas depozitas.

Atšaukus šiuo būdų, užsakymas grįžta į eterį ir sistema ieško naujo vairuotojo.

Žmogus papildomai gauna informuojanti pranešimą jog yra ieškomas naujas vairuotojas.

Norint susigrąžinti depozitą, privalu pateikti administracijai pranešimą su aiškia priežastimi, dėl ko užsakymas buvo grąžintas į tinklą. Atsižvelgus į išdėstytą situaciją ir įvertinę, specialistai priims sprendimą.

Atgal į pradžia

Sunaikinti užsakymą

Atšaukus šiuo būdų užsakymas pilnai pradingsta iš sistemos ir klientas negauna jokio pranešimo apie užsakymo sunaikinimą.

Paspauskite mygtuką ,, Sunaikinti užsakymą’’.

Paspaudus mygtuką ,, Nesutinku’’, grįšite atgal į užsakymą.

Paspaudus mygtuką ,, Sutinku ’’, pilnai pašalinsite užsakymą iš sistemos.

Norint sunaikinti užsakymą įrašykite priežastį. Galimos priežastys: atsisakė, išvažiavo kitu automobiliu, neatsiliepia ir neišeina, blogas adresas, narkomanai, neadekvatus.

Atgal į pradžia

Atsiskaitymų būdai

Atsiskaitymas el.pinigais

Jeigu keleivis yra užsisakęs automobilį per programėlę arba portalą, kelionės pabaigoje leis atsiskaityti dalinai arba pilnai už kelionę el.pinigais.

Nuspauskite mygtuką ,, Naudoti ’’.

Norint padengti visa kelionę, užtenka paspausti ant ,,Visą sumą’’.

Norint padengti dalį kelionės reikia ,, Įrašyti sumą ”.

Pasirinkus, bet kuriuo atveju, norimą keliones apmokėjimą, yra privaloma įvesti keturženkli ,, PIN KODA ’’, kuri keleivis mato kelionės metu programėlėje arba portale. Patvirtinkite šią operaciją.

Žaliame fone matysite pakitusią galutinę kelionės kainą.

Atgal į pradžia

Bankinis atsiskaitymas

Atvykus į iškvietimą ir paspaudus mygtuką ,, Atvykau ’’, prieš Jus pasirodys raudona lentelė, kuri Jus informuos, jog šis užsakymas yra apmokamas mokėjimo kortele.

Būtinai įsitikinkite, kad įsėdęs keleivis yra būtent tas, kuris Jus išsikvietė, to nepadarius ir aptarnavus ne tą asmenį turėsite atlyginti padarytus nuostolius.

Keliones metu šalia skaitiklio visada yra rodomas kortelės simbolis.

Apie sėkmingą atsiskaitymą Jus būsite informuotas kelionės pabaigoje.

Jeigu pamatysite žalią lentelę, tai reiškia apmokėjimas pavyko.

Jeigu raudona lentelė, reiškia klientas neturi pakankamai lėšų ir turi atsiskaityti grynais arba sukauptais el.pinigais.

Atgal į pradžia

Užsakymų tipai

Personalo užsakymai

Tai yra įmonių užsakymai, su kuriomis yra pasirašytos sutartys, dėl darbuotojų vežimo. Šie užsakymai išsiskiria garsiniu signalu bei geltona fono spalva. Komentare įvardinta frazė:  Pvz. pagal sutartį: UAB ĮMONĖ.

Paspaudus mygtuką ,,Važiuojam ’’, prieš įsijungiant skaitliukui atsiras lentelė, kurioje reikia pasirinkti atsiskaitymo būdą už kelionę: Asmeninės lėšos arba įmonės lėšos.

Atsiskaitant asmeninėmis lėšomis

Atsiskaityti asmeninėmis lėšom galima grynais, sukauptais el. pinigais arba mokėjimo kortele per aplikaciją.

Atsiskaitant įmonės lėšom galimi keli variantai:

įmonė darbuotojui apmoka visą kelionę, darbuotojui nereikia nieko mokėti.

Įmonė apmoka dalį kelionės, likusia dalį darbuotojui teks apmokėti pačiam. Kelionės metu atsiras papildoma lentelė informuojanti, kad yra pasiektas įmonės nustatytas apmokėjimo limitas.

Kelionės pabaigoje nuspauskite ,, Sustabdyti ’’ ir ,, Baigti ’’. Atsiradusioje lentelėje matysite užsakymo išklotinę. Tai yra:

1. Užsakymo numeris

2. Kelionės kaina

3. Kiek įmonė apmokės už šią kelionę

4. Laukelis, kuriame esant poreikiui galite pakoreguoti kelionės kainą  

5. Kiek keleiviui reikia primokėti grynaisiais pinigais.

Paspauskite mygtuką ,, Patvirtinti ”  ir užbaikite užsakymą.

Jeigu įmonė yra blokuota paspaudus mygtuką ,, Važiuojam’’  iššoks informuojantis pranešimas.

 Keleivis tokiame užsakyme privalės atsiskaityti asmeninėmis lėšomis.

Atgal į pradžia

Išankstinis užsakymas

Tai užsakymas, kai žmogus rezervuoja automobilio atvykimą tam tikrai valandai.

Išankstinis užsakymas į einamuosius užsakymus patenka pusvalandžiu anksčiau negu nurodytas užsakymo laikas. Vairuotojas, priėmęs išankstinį užsakymą privalo paskambinti klientui 15 minučių anksčiau ir pranešti apie pradėtą vykdyti užsakymą, bei atvykti į iškvietimo vietą 5 minutėm ankščiau negu nurodytas užsakymo laikas.

Vairuotojas priėmęs išankstinį užsakymą turi jį aptarnauti be išlygų. Jeigu dėl susiklosčiusių aplinkybių, to padaryti negali,  privalo kuo skubiau informuoti operatorių arba klientą. Išankstiniam užsakymui yra nustatytas 5 eurų minimalus važiavimo mokestis. Išankstinių užsakymų sąrašą galite pamatyti paslinkus laukelį į kairę.

Atgal į pradžia

Sutartinis užsakymas

Iš anksto su klientu sutarta fiksuota kaina.

Galimi sutartiniai užsakymai:

  • tai yra užmiestis
  • prekių pristatymas
  • automobilio tempimas trosu
  • automobilio užkūrimas laidais
  • automobilio pervarymas.

Kiekvienu atveju privalu skaityti komentarą apie užsakymą.

Atgal į pradžia

Funkcijų išdėstymas dirbant išmaniuoju telefonu

Aplikacija pritaikyta planšetiniams kompiuteriams ir išmaniesiems telefonams.

Dirbant išmaniuoju telefonu kai kurios funkcijos yra išdėstytos kitaip negu dirbant planšetiniu kompiuteriu.

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 


Atgal į pradžia

Informaciją apie klientą

Priėmus užsakymą vykdymui ir paslinkus laukelį į kairę matysite tokią informaciją:

Keleivio kontaktą ( paspaudus ant šios ikonėlės galėsite prisiskambinti keleiviui )

2 Keleivio įvertinimas

Atgal į pradžia

Žemėlapis

1 Dar kartą paslinkus laukelį į kairę matysite žemėlapį.

2 Žemėlapio apačioje matysite po kiek laiko turite atvykti iki keleivio.

Atgal į pradžia

Papildomos funkcijos vykdant užsakymą

Vykdant užsakymą matome tas pačias funkcijas:

1 Informaciją apie keleivį

2 Žemėlapį ( žemėlapį taip pat galima atidaryti paspaudus ekrano apačioje ikonėlę ,, Navigacija”. )

Ir papildomos funkcijos: paspaudus šią ikonėlę   

1 Einamieji užsakymai rezervavimui.

2 Išankstinis užsakymų sąrašas.

Atgal į pradžia

Skaitliukas

Įjungus navigaciją skaitliukas yra matomas žemėlapio apačioje.

Atgal į pradžia